onsdag den 26. august 2009

Endelave .
Vi fik søsat , bøjen som vi i fælleskab med borgerne havde kreeret.
Nu er vi klar til aktionen .

Lige anløbet Endelave og suppe indtages

søndag den 23. august 2009

fredag den 21. august 2009


På mandag den 24/8 , sejler kutteren fra Århus afsted mod Endelave hvor vi sammen med nogle lokale skal deltage i en aktivitet..
følg med fra på mandag..

Klimadetektiverne ombord på anton -pressen var mødt op

torsdag den 20. august 2009

Vi kom til ålborg hvor vi sammen med klimadetektiverne fra mellemfolkelig Samvirke , gik i gang med en fredelig demonstration imod kulkraftværket vattenfall . Hele den nordjyske presse var dukket op og vi fik den omtale vi havde håbet - linket til pressen kommer senere ellers kan man få adgang til de forskellige link på levende-havs hjemmeside -www.levendehav.dk
Vi ses.